  • Data: 2012-05-15 01:26:12
    Temat: Re: Prawo własności do programu
    Od: "syzyf" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Trudna sprawa, ale przyznasz, że NIE napisali że nie zapłaca?

    > Przestań wiazac fakt przeniesienia praw z zapłata!
    > Za przykład wez sobie np. dostawę pradu.
    > Nie zapłaciłes za wykorzystany prad i mówisz dostawcy "nie zapłacę
    > jak nie pójdziecie do sadu".
    > Czy to znaczy że dopusciłes się np. kradzieży?
    > Nie.
    > Kradzież by była, jakbys bez umowy i bez ich wiedzy im
    > zabierał energię.[...]

    Weź węgiel z kopalni. Sprzedaj do elektrowni. Elektrownia Ci zapłaciła,
    Ty kopalni już nie (i bez podania przyczyny). Ja nie nazywam tego kradzieżą,
    ale wyłudzeniem. Jeśli tego nie mogę tak nazwać, to co mogę ?!

    Co więcej kopalnia ma przecież prawo poinformować elektrownię, że
    używa węgla, za który kopalnia nie otrzymała zapłaty (wbrew umowie i
    określonym terminom płatności).

    pzdr