    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo squatersów
    Date: Thu, 03 Nov 2005 16:27:00 +0100

    castrol wrote:

    > Smieszne jest to co piszesz, gdzie tu jest prawo do wlasnosci??

    smieszne jest to ze latami stala chalupa wolna, popadala w ruine, byla
    schroniskiem dla narkomanow i pies z kulawa noga sie nia nie
    interesowal, a nagle jak ktos doprowadzil ja do takiego stanu ze mozna w
    niej zamieszkac, wlasciciel sie budzi ze to jego

    ok skoro ich wywala niech zaplaci za remont, albo niech im pozwoli
    doprowadzic ja do stanu sprzed remontu czyli do poprzedniej ruiny

    ja nie wierze ze to byl przypadek, wlasciciel doskonale wiedzial co sie
    dzieje i pozwala na to, do momentu az osiagnal porzadany przez niego
    stan i "remontujaca ekipe" wywalil

    squatersi sie sfrajerzyli a z wlasciciela kawal wuja