  • Data: 2005-11-02 14:19:25
    Temat: Re: Prawo squatersów
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <dkab2g$bjt$1@news.task.gda.pl>, Tomasz Pyra wrote:

    > Taki dziki lokator wcale nie chce Ci zabrac mieszkania (w sensie takim
    > jak zlodziej kradnacy rower),

    Przede wszystkim dlatego, że mieszkania nie da się wziąć pod pachę.

    >ani nie kwestionuje Twojego prawa do lokalu.

    Złodziej też raczej nie kwestionuje mojego prawa do własności rzeczy,
    którą kradnie. Inaczej nie byłby złodziejem:)

    > Ot po prostu sobie w nim na dziko mieszka, chociaz nie ma zadnego tytulu
    > prawnego.

    To tak jak ktoś, kto chce sobie tylko pojeździć moim samochodem bez
    mojej zgody, choć nie ma tytułu prawnego.

    > Po prostu zajecie mieszkania nie jest traktowane jako krzadziez
    > ktorej wolno sie przeciwstawiac sila.

    A w ogóle jest traktowane jako kradzież?

    Renata