  • Data: 2005-08-10 18:32:03
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zasadniczo wychodzi na to, że żeby nie złamać przepisów powinnaś jechać
    > po 'niewłaściwej' stronie jezdni, aż do dotarcia do linii przerywanej.
    > Jeśli poza tym nie złamałaś żadnego innego zakazu (np. zakaz
    > wyprzedzania na niekierowanym skrzyżowaniu) to zasadniczo przyczepić nie
    > ma się do czego, aczkowiek taka sytuacja jest mało prawdopodobna.

    :-) No to wraca nam rozpatrywany kiedyś problem wyprzedzania "na"
    podwójnej ciągłej.

    "Panie władzo nie dotknąłem ani nie przekroczyłem. Manewr rozpoczęty
    został na linii przerywanej (wjazd do posesji) i ukonczony na
    przerywanej (analogicznie)"
    No i co teraz? Ja nie żartuję, zastanawiam się co może zrobić sąd, bo
    nie wierzę, żeby policjant zdecydował się nie wystawiać mandatu lub
    odstąpić od kierowania sprawy do sądu.
    Tego naprawdę niema w PRD czy przegapiłem?

    MAc