  • Data: 2005-08-10 19:21:05
    Temat: Re: Prawo ruchu drogowego
    Od: MAc <m...@t...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Zastanów się, czy w okolicy nie było np. jakiegoś skrzyżowania
    > (definicja w ustawie) albo np. znaku B-25.
    >
    > Jeśli nie było - jesteś 'kryty' ;)

    nie ma, znam parę takjich miejsc, co gorsza z upierdliwymi ciągnikami.
    Długa prosta, bardzo dobra widoczność, wyprzedzać taki ciągnik można
    powolutku albo szybko jak kto woli. jedno z ulubionych miejsc panów w
    czapkach - po prostu trudno w takich warunkach nie wyprzedzić - jakoś
    się nie godzi wlec za smrodem. Oczywiście wiem, że to przegięcie i
    uważam, że powinno być jednoznacznie uregulowane.

    Podobny absurd (tym razem masowy brak rozumienia prawa przez
    policjantów) jest na stopie. Ciężko wytłumaczyć, że jak stałem jako
    drugi w kolejce to nie mam obowiązku się POWTÓRNIE zatrzymać.

    MAc