eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo pracy - obowiązki pracownika › Re: Prawo pracy - obowiązki pracownika
  • Data: 2009-02-13 11:12:48
    Temat: Re: Prawo pracy - obowiązki pracownika
    Od: Patryk Włos <p...@i...peel> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Pracuję w Domu małego dziecka. Dostałam obowiązki pracownika. Pracuję jako
    > opiekunka dzięcięca. W zakresie obowiązków oprócz zajęć dydaktycznych,
    > wcześnego wykrywania chorób, prowadzenie prostych czynności samoobsługowych,
    > dabałość o czystość pościeli, ubrań, sprzęt. Ale jeden punkt jest bardzo
    > ugólny i nadużywany, przez pracodawce. To jest punkt: UTRZYMANIE POMIESZCZEŃ W
    > CZYSTOŚCI - narzucane jest nam sprzatanie podłóg jadalni (łącznie z
    > szorowaniem fug raz w tygodniu), wycieraniem i odkurzaniem kurzu na
    > korytarzach bawialni, mycie okien, sprzataniem łazienek i ubikacji i raz w
    > tygodniu mycie po za oddziałem podłogi. Jestem alergikiem, nigdy bym nie
    > dostała pozwolenia lekarskiego na zakres czynności sprzątaczki. Te jednak
    > muszę wykonywać. NIe dostaję żadnego dodatku za wykonywanie tych czynności.
    > Czy to jest zgodne z prawem i czy nie wykonanie tych czynności może się wiązać
    > z konsekwencją zwolnienia. Rozmowy z pracodawcą kończą się na: Jak się apni
    > nie podoba praca, to niech pani znajdzie inną! Czy można coś z tytm zrobić?
    > Prosze o pomoc.

    Ok, pomogę Ci. Napisz, w jakim mieście pracujesz.


    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1