  • Data: 2005-04-23 11:05:08
    Temat: Re: Prawo pracy. Przeslanki przywrocenia do pracy Pomozcie!
    Od: "Miniek" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakiej pracy? To byla umowa-zlecenie.
    > Mozesz domagac sie przed sadem (zwyklym, a nie pracy) wyplaty z tytulu
    > umowy- zlecenia. Ale nie przywrócenia do pracy, bo formalnie pracy nie
    > swiadczyles.

    Zeby bylo jasne.
    Inspektor pracy sporzadzil raport w ktorym stwierdziil ze praca na umowe o
    prace i na umowe zlecenie byly tozsame ze soba. (ta sama praca i obowiazki)
    Dowiedzenie i stwierdzenie istanienia stosunku pracy jest wiec proste i
    problemu z tym byc niepowinno.
    Mi chodzi o co innego.
    Jezeli sad uzna istnienie stosunku pracy to czy zasadnym jest domaganie sie
    przywrocenia do pracy skoro niezostalay mi przedstawione powody zwolnienia?
    Nic na pismie nawet nic ustnie , poprostu : Spadaj

    pozdrawiam
    i prosze o wasze opinie