  • Data: 2005-04-23 15:58:29
    Temat: Re: Prawo pracy. Przeslanki przywrocenia do pracy Pomozcie!
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Miniek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:45b3.000000ac.426a2be3@newsgate.onet.pl...

    > Jezeli sad uzna istnienie stosunku pracy to czy zasadnym jest domaganie
    > sie
    > przywrocenia do pracy skoro niezostalay mi przedstawione powody
    > zwolnienia?
    > Nic na pismie nawet nic ustnie , poprostu : Spadaj

    Pewnie, ze tak. Jesli sad ustali ze tam caly czs pracujesz na umowe o PRACE
    (bo nie dostales wiazacego wypowiedzenia), mozesz domagac sie zaleglych
    wyplat.
    A byly pracodawca dostanie nauczke, by nie kombinowac przy prawie pracy.
    Potrwa to jakis czas ale jest warte pieniedzy, które powinienes dostac.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt