  • Data: 2008-05-22 17:11:17
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:g146nq$9ak$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>
    pisze:

    > Bo zmienila sie koniunktura. Kiedys bylo w czym wybierac. Teraz pracownicy
    > przebieraja wsrod pracodawców.
    No i kiedy było lepiej?

    > A propos tego, kogo latwiej zastapic.
    Jak widać - obecnie pracodawcę. Sam sobie wyżej odpowiedziałeś dlaczego - bo
    teraz taka koniunktura.

    > Piszesz tak, jakby pracownik sam zysku nie osiagal.
    Bo nie osiąga.

    > Ale wlasnie dsotrzegles wazna rzecz.
    > Nie ma pracodawcy - nikt na tym nie zarabia.
    Guzik prawda. Ludzie sobie dadzą radę.
    Sam zarabiałem (a i teraz nierzadko) bez pracodawcy.
    Przy okazji - jak nie ma pracownika to pracodawca nie zarabia, bo go nie ma.

    > Jest pracodawca - zarabiaja na tym wszyscy.
    Szczególnie ci, którym on nie płaci uczciwie.

    > No komentuje twoj komentarz o degeneratach ;)
    Postulując zwalnianie ludzi bez powodu?

    > Ale nei o tym mowimy, ze kto inny upiecze. Tylko o tym, ze gdyby nie bylo
    > pracownikow to nikt by ci nic nei upiekl.
    To jakaś bzdura. Żona, matka, sąsiadka, wreszcie - ja sam.
    Kiedyś nie było pracodawców ani pracowników i ludzkość jakoś nie zginęła.

    > Bo taka jest natura ludzi - narzekaja, jak sie pogarsza. Bo mozna
    > powiedziec, ze sie pogorszylo. Pisalem wyzej - kiedys pracodawca mial
    > latwo i mogl w pracownikach przebierac. Teraz musi sie wysilac by ktos u
    > niego chcial zapracowac :)
    I bardzo dobrze. Niech się uczy, niech zrozumie, że nie jest nikim
    wyjątkowym i żadne tam z niego panisko.

    > Alez wlasnie sie sprawdza. Rzadzi nim popyt na pracownika :)
    Odnoszę wrażenie, że sam nie rozumiesz własnych wypowiedzi.
    Przecież pisałeś, że ten rzekomy "rynek" pracodawcę chroni.
    Przed czym w takim razie, skoro własnie daje mu nauczkę?

    --
    Jotte