  • Data: 2008-05-22 22:10:16
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g1477i$b3o$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > Musisz się obracać w nieciekawym towarzystwie.\

    Eeee, w ciekawym, same plotki, ploteczki ;)

    > Tak czy inaczej indywidualne obserwacje to stanowczo za mało do
    > stawiania tez o charakterze ogólnym.

    A czemu?

    > Lepiej późno niż wcale.

    Ale nie nazywaj tego na litosc boska "obywatelska postawa".

    > Zresztą ty sobie gadasz - zemsty, a kto inny może powiedzieć -
    > sporządniała, zrozumiała, wróciła na właściwą drogę.

    ROTFL :)

    Fakt, ktyo inny moze. Tylko kto inny - kumaty - moze powiazac szybko
    zwolnienie z roboty i nagla postawe obywatelska...

    > Widzę, że propagujesz mentalność dresa.
    Nic nei propaguje, mowie jak jest.
    Pracodawca ma cel - zarabiac pieniadze.
    Jesli zarobi mniej, bo jakis fąfel go bedzie wiecej kosztowal, po prostu
    odbije to sobie na innych fąflach. Po pierwsze nauczony doświadczeniem,
    będzi emiał mniej zaufania do innych fafli. A po drugie sam wiesz -
    zwrocic sie musi, na plus trzeba wyjsc.

    > Jakie tam halo? Pracuje już najczęściej gdzie indziej, pozew złożony,
    No ja nie wiem, czy na wypowiedzeniu (3 miesiecznym) to pracuje gdzie
    indziej. Chyba, ze ma drugi etat. Bo - nie chce przeciez porzucic
    miejsca pracy, nieprawdaż?

    > odsetki lecą, frajer najpewniej przegra (mówiliśmy wszak o niezapłaceniu
    > należnego wynagrodzenia).
    Nie, nie mowilismy. To ty mówisz.

    > Prawnik to koszty, szczególnie dobry. Sprawdź sobie, bo widzę, że się
    > nie orientujesz.
    > A miały być one minimalne; plączesz się.
    Dla firmy koszty prawnika to rzecz minimalna.

    > No i już.
    Aha. No az mnie serce scisnelo z tego faktu ;)

    > Bywa, owszem. I co? Cieszy cię to?
    Cóż, widzisz - albo sie zyje w zgodzie, albo nie. A jak nie to zdarzaja
    sie tragedie.

    > Tym większym h**em(*) jest ten kto ją spowodował.
    Nie uwazam tak. Zwalaninie i zatrudnianie pracownikow to polityka firmy.
    Firma jest od realizaowania okreslonych celów. A nie od zapobieganai
    tragedii osobistych.

    > Nie muszą. Zwolnienie i niech frajer płaci za friko.
    No i pracodawca idzie do sadu pracy, bo sie okazalo ze nagle zdrowy
    przez 7 lat prracownik zlapal chorobe na 3 miesiace i to akutrat dzien
    po otrzymaniu wypowiedzenia.

    A z reszta, same plusy - zamiast 100% pensji - 80%. No i jakby
    niedajboze ktos sie doqwiedzial, ze ten chory zo mna na zwolnieniu lezec
    pracuje nagle na czarno u Mietka... Ojojoj...

    > W jakim uzasadnieniu???
    Nosz kurwa, Jotte, dopiero co mi usilnie tlumaczyles, ze musi byc
    uzasadnienie wypierdolenia a teraz nagle nie musi.

    Rozwiqazuje z panem XXXX umowe w trybie natychmioastowym, za chlanie w
    godfzinach pracy..."

    BACH!