  • Data: 2008-05-22 22:00:01
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:
    > W wiadomości news:g146nq$9ak$1@news.onet.pl Mikaichi <m...@v...pl>

    > No i kiedy było lepiej?
    To zalezy dla kogo.

    Ogolnie rzecz biorac teraz jest lepiej, tak OMHO. Dlaczego? Bo zaczynaja
    sie partnerskie stosunki miedzy pracujacymi i pracosdawcami. I to czesto
    na relacjach zleceniodawca-zleceniobiorca.

    > Jak widać - obecnie pracodawcę. Sam sobie wyżej odpowiedziałeś dlaczego
    > - bo teraz taka koniunktura.

    I dlatego prawo pracy powinno teraz bardziej chronic pracodawców, jak
    tych slabszych ;)

    > Bo nie osiąga.
    ROTFL :)

    To po co pracuje jak zysku nie osiaga? To ja bym wolal lezec pod
    jesionem brzuchem sdo gory niz tyrac i nic z tego nei miec.

    > Guzik prawda. Ludzie sobie dadzą radę.

    No na wiosce to sobie marchewke posadza. A w miescie to radia wyjma z
    zaparkowanych samochodow ;)

    > Szczególnie ci, którym on nie płaci uczciwie.
    Chcesz powiedziec, ze mniejsza (nieuczciwa) placa to brak zarobku?
    Jesli tak - to niech sie pracownicy zwalaniaja.
    Praca nie jest przymusowa, jesli komus warunki nei pasuja - zwalnia sie.
    Jasli pasuja - to ja nic nie mam przeciw, zeby pracowal nawet za miske
    ryzu. W koncu sam sie na to zgodzil.

    > Postulując zwalnianie ludzi bez powodu?
    No nie, zwolnic degeneratów, albo zastrzelic, albo zwolnic pracownikow,
    zeby nie pracowali u degeneratów. No przeciez nei mozna tak, zeby
    uczciwy ploretaryat pracowal i obcowal z szumowinami ;)

    > To jakaś bzdura. Żona, matka, sąsiadka, wreszcie - ja sam.
    No ale wtedy to jzu przestaje byc mowa o pracownikach i pracodawcach...

    > Kiedyś nie było pracodawców ani pracowników i ludzkość jakoś nie zginęła.

    Kiedy?

    Bo nawet mlynarz parobkow zatrodnial.

    Chyba, ze mowisz o czasach, gdy siedzielismy na drzewach i rozmawiali z
    malpami? :>

    > Odnoszę wrażenie, że sam nie rozumiesz własnych wypowiedzi.
    > Przecież pisałeś, że ten rzekomy "rynek" pracodawcę chroni.

    Ale nie przed pracownikiem, tylko przed tym o czym ty pisales - "przed
    nimi samymi".

    > Przed czym w takim razie, skoro własnie daje mu nauczkę?

    To ty nie rozumiesz o czym piszesz.