  • Data: 2008-05-21 20:59:39
    Temat: Re: Prawo pracodawcy do kodu zrodlowego programu
    Od: Mikaichi <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Jotte napisał:

    > Tak to można najwyżej pomówić.
    Eeee, to sie nazywa szemranana pantoflowa antyreklama ;)

    > Po pierwsze - może ty tego nie odczuwasz, ale satysfakcja to może być
    > bardzo dużo.
    > Może nie pluć w lustro przy goleniu czy makijażu (zależy od płci i
    > potrzeb).
    Niby fakt. Sa rozne zboczenia ;)

    > Po drugie - pracodawca ma z tego koszty i kłopoty.
    > Ergo - warto.
    No ale tylko dla satysfakcji, ze pracodawca ma z tego koszty i klopoty.

    A teraz pomysl tak. Ten Sprytyny i szczwany pracownik zagral twarciela i
    doj*bal poprzedniemu pracodawcy. W zwiazku z tym szuka pracy i trafia na
    wymarzonego pracodawce(2). Niestetyz ten pradodawca(2) kiedys dostal po
    dupie od swijego (bylego juz) pracownika(2). Dlatego teraz jest
    ostrozniejszy i przebieglejszy. Pracownik mysli - mam zajebista robote,
    jestem nei do ruszenia. Niestety tym razem sie myli. Tym razem przy
    pierwszym plasie pracodawca(2) puszcza tego pracownika w skarpetkach.
    Juz bez satysfakcji ;)

    Sprawa jest taka - kto komu to sam w nie wpada. Dlatego zamiast
    normalnych warunkow pracy w tym kraju mamy jak mamy - kazdy na kazdego
    warczy.