  • Data: 2009-08-28 07:41:58
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

    zly napisał(a):

    > taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    > jakiej racji chcesz tam wejsc?

    Hmm... Czy Wy, dyskutanci rozumiecie w ogóle skąd się wzięła selekcja
    przy wejściu do takich miejsc w których jest a) dużo ludzi i b) podaje
    się alkohol? Chodzi o zminimalizowanie możliwości pojawienia się agresji
    w środku. Dlatego zwykle grupa męska nie zostanie wpuszczona a para
    przejdzie bez problemu etc.

    j.