  • Data: 2009-08-28 10:07:58
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: zly <b...@N...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 28 Aug 2009 09:44:12 +0200, szerszen napisał(a):

    > no nie masz racji
    > skoro tak, to niech klub zrobi sobie zapisy czlonkow, wyda im odpowiednie
    > karnety, bedzie nazwijmy to klubem zamknietym, wtedy ok, abym mogl wejsc
    > musze miec rekomendacje czlonka, it

    a skad wiesz, ze tak nie jest?

    > niestety z tymi klubami jest tak ze wpuszcza lub nie goryl na bramce i
    > jednego dnia mozesz wejsc, a nastepnego juz nie, bo mu sie odwidzi i niby
    > jest dla wszystkich
    > chodzi, przynajmniej mi, o jasne zasady

    dla mnie z grubsza jest jasne. kto ma wejsc to wejdzie - moze ma karte, a
    moze jest to tylko takie 'zabezpieczenie' wlasciciela. a reszta w ramach
    'promocji' moze wejsc ale nie musi. jak wejda to niech sie ciesza, a jak
    nie to przeciez wiedzieli, ze nie ma pewnosci, ze ich wpuszcza.

    dla mnie to debilizm i paranoja, ale widac niektorzy lubia byc
    selekcjonowani przez bezmozgich karkow. zabronisz im?
    --
    marcin