  • Data: 2009-08-28 13:19:36
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: KRZYZAK <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 28 Sie, 15:06, "Gan" <j...@w...pl> wrote:

    > Nie lubię ale na podstawie proponowanych przepisów będzie można nadal nie
    > wpuścić osoby, która np agresywnie się zachowuje czy jest mocno nietrzeźwa.
    > Więc nie ma co się bać tak tej ustawy.

    Chodzi o inna sytuacje (przerabialem to osobiscie) - trafia Ci sie
    pewna grupa "klientow", ktorzy regularnie co sobote rozwalaja impreze.
    Oni przylaza i automatycznie wieksza czesc przyzwoitych ludzi opuszcza
    lokal. Nie mam podstaw, zeby ich nie wpuscic, bo przy wejsciu sa
    trzezwi i zachowuja sie grzecznie. Ale ich nie wpuszczam, bo wiem, co
    bedzie potem.
    Uwazasz, ze prawo powinno ich chronic?