  • Data: 2009-08-28 07:44:12
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@N...fm> napisał w wiadomości
    news:10mgiemr3xwp1.dlg@piki.fixed...

    > taka, ze klub z zalozenia jest dla kluowiczow. jesli nim nie jestes to z
    > jakiej racji chcesz tam wejsc?

    no nie masz racji
    skoro tak, to niech klub zrobi sobie zapisy czlonkow, wyda im odpowiednie
    karnety, bedzie nazwijmy to klubem zamknietym, wtedy ok, abym mogl wejsc
    musze miec rekomendacje czlonka, itp itd

    niestety z tymi klubami jest tak ze wpuszcza lub nie goryl na bramce i
    jednego dnia mozesz wejsc, a nastepnego juz nie, bo mu sie odwidzi i niby
    jest dla wszystkich, a naprawde niewiadomo dlakogo, a co najwazniejsze,
    niewiadomo dlaczego

    w tym caly problem
    nie jestem przeciwnikiem klubow "dla wybranych" ale pod warunkiem ze z gory
    wiadomo dla kogo i w jaki sposob i jesli bede mial cisnienie, to bede
    wiedzial co musze zrobic, aby tam wejsc

    chodzi, przynajmniej mi, o jasne zasady