  • Data: 2009-08-28 06:33:48
    Temat: Re: Prawo dyskryminacji a selekcja
    Od: "Gan" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A moze pozostali goscie nie maja ochoty bawic sie w towarzystwie osob na
    > wozkach, bo im to nastroj psuje. Nie pomyslales o tym?
    > Czy ludzie nie maja prawa do spedzania czasu w takim towarzystwie, jakie
    > im odpowiada?

    Jak się spotkają u kogoś w domu to mogą. Jak w klubie to jest już
    dyskryminacja i nie ma o czym mówić. Jak klientom się nie podoba to niech
    zmienią klub.
    I teraz rozumiem po co trzeba takie regulacje wprowadzać. Żaden mój znajomy
    nie powiedziałby, że mu osoba na wózku nastrój psuje i dlatego nie należy
    jej wpuszczać do klubu...
    Po Twoim wpisie już nie mam ochoty dalej prowadzić dyskusji bo albo masz 12
    lat albo jesteś nieźle pokręcony.
    G.