    From: Mr Internet <a...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do wykorzystania zdjęć
    Date: Sat, 26 Jan 2008 21:31:07 +0100

    Użytkownik Wojtek napisał:
    > Witam
    > Mam pewien problem
    > Na stronie internetowej firmowej zamieściłem zdjęcia prac które
    > wykonałem dla pewnej firmy reklamowej. konkretnie zdjęcia
    > zamontowanych banerów reklamowych na scianach. Jako że są to moje
    > realizacje zamiesciłem je w galerii. pare dni temu dostałem maila od
    > człowieka dla którego wykonywałem te realizacje strasząc mnie
    > pozwaniem do sądu przez rzekomą agencję reklamową za bezprawne
    > wykorzystanie zdjęć ich lokalizacji. Wiem że generalnie chodzi o
> [...]

    Znaczy:
    1) wykonales jakies prace i je sprzedales - masz fakture
    2) to bylo wykonanie banetra i sprzedaz, nie ma nic o sprzedazy praw
    autorskich majatjowych?
    3) zrobiles zdjecia swoich prac, i umiesciles w portfolio
    4) koles ktory ci to zlecil i kupil straszy cie sadem?

    tak?

    --
    Ja jestem Internet. Zanim Web 2.0 był jam jest. Stworzyłem posty.
    Stworzyłem flejmy. Stworzyłem tożsamości i miejsca przez nie