    From: Mruk <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do renty państwowej
    Date: Sun, 09 Jan 2011 17:50:57 +0100
    To: Konrad <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-09 16:43, Konrad pisze:

    > Użytkownik "Mruk" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Może dlatego że skoro grubo opłacamy nic nie robiących pierdzistołków to
    > nic by nam się nie stało gdybyśmy gdyby promil kasy dla nich przekazać
    > dla dziewczyny która znalazła się w beznadziejnej sytuacji? A może
    > dlatego że fundujemy emerytury zdrowym bykom z kopalni i służb
    > mundurowych i jakoś nie widzę oznak buntu? A może jednak dlatego że
    > wybrani mają w dupie pracę bo znają przepisy i biorą grubą kasę nie
    > kiwnąwszy nawet palcem a nikomu to nie przeszkadza?
    > (http://gazetapraca.pl/gazetapraca/1,90439,3672626.h
    tml)

    > Aaaa - już wiem - łatwiej powiedzieć spierdalaj samotnej dziewczynie w
    > ciąży niż wszystkim powyższym. No to gratuluję odwagi, bohaterze :-D

    ale ja cały czas głośno piszę, że jest masa darmozjadów w kopalniach,
    hutach, PKP i innych szkodliwych zawodach w tym w policji. Podobno
    każdego dnia 10% policjantów jest chorych i to tylko dlatego, że nie
    mogą normalnie wybrać urlopu bo nie ma ludzi do pracy.

    Ale jak tylko ktoś chce brać przywileje górnikom to jest protest, najazd
    na Warszawke, krzyk solidarności, że Państwo jest złe bo zabiera.

    A później czytam, że z barkurkami, trzynastkami, czternastkami to taki
    biedny górnik dostaje 7 tys na łape. I jeszcze śmie skamleć, że mu mało.

    Tego typu zapomogami jak dla ludzi bez środków do życia to jednak MOPS
    powinien pomagać tylko nie dawać kase a materiały, jedzenie, ubrania.

    ostatnio było o kobiecie, której nie stać było na dojazd z dzieckiem na
    badania (podopieczna MOPSu). MOPS dał jej 120 zeta na bilet. Co się
    stało? Złapali kobietę jak na mrozie stała i łapała stopa bo kase przepiła.

    Czemu taki MOPS nie dał biletu PKP ?? Tylko kase na bilet ???

    Czemu w końcu ojciec dzieci nie kupił polisy na zycie na wypadek nagłej
    śmierci ?? To dla młodych ludzi i wypadków kosztuje śmiesznie mało.

    Może płaćmy za wszytskich i każdemu potrzebującemu. Mi się leje woda z
    sufitu. Daj mi na naprawę! Bo ja wole wydać na komputer i alkohol bo
    sufit moge mieć rozpierd...ny.