    From: Dany <D...@m...orkafilm.com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do oprogramowania.
    Date: Mon, 19 Jun 2006 22:43:12 +0000 (UTC)

    On 2006-06-19, Olgierd <n...@n...problem> wrote:
    > Zaryzykowałbym twierdzenie, że Twój pracodawca może mieć problemy ;-)
    > Specjalista ds. Projektów z zakresem obowiązków serwisanta
    > niewątpliwie może programować dla pracodawcy, ale skuteczność
    > przeniesienia praw autorskich do tego utworu zależy od postanowień
    > odrębnej umowy.
    > A Ty tej umowy, jak rozumiem, nie zawarłeś.

    :) Wszyscy ludzie, o których pytam rozkładają przy tym ręce.

    Naprawdę sprawa jest dosyć ciężka dlatego dziękuję za to,
    że podjąłeś się dyskusji bo rozjaśniło mi to pogląd na
    całą sytuację.

    W sumie to nadal nie wiem co mogę a czego nie robić z kodem
    jednak mam nadzieję, że ta sprawa się kiedyś wyjaśni.

    Pozdrawiam.