    From: "Dawid Jantarski" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo do lokalu - pilne
    Date: Thu, 4 Jul 2002 15:54:26 +0200

    Użytkownik "Ewa R" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:ag1iqn$d4g$1@news.tpi.pl...
    > od
    > bedzie
    > Chodzi
    > mieszkania,

    > A co z gruntem tej nieruchomości . Spotkałąm się z przypadkami, że ludzie
    > za mieszkania zapłacili a na gruncie była hipoteka .

    Witam,

    w mojej sytuacji KW dzialki, na ktorej stoi budynek, jest wolna od wpisow
    hiptecznych. Proponowano mi podpisanie umowy kupna w formie aktu
    notarialnego, ale wg mojej wiedzy przeniosloby mnie to do III-iej grupy
    wierzycieli i poza dodatkowymi kosztami nie daloby pewnosci, ze mieszkanie
    zostanie moje.
    Czy mam rozumiec, ze przy powyzszym dopiero podpisanie notarialnego aktu
    przeniesienia wlasnosci (co mialoby miejsce po wplacie 100% wartosci
    mieszkania) da mi pelne prawo do mieszkania?

    Pozdrawiam,

    Dawid