  • 1. Data: 2002-07-04 06:29:58
    Temat: Prawo do lokalu - pilne
    Od: "Dawid Jantarski" <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    Pilnie potrzebuje informacji na temat prawa do nieruchomosci. Moze zaczne od
    opisu sytuacji. Z firma deweloperska mam podpisac umowe kupna mieszkania, w
    ktorej to umowie okreslone sa terminy platnosci, do momentu oddania
    mieszkania 90% a kolejne 10% w ciagu 3 miesiecy. Czy prawo wlasnosci bedzie
    po stronie dewelopera do momentu otrzymania 100% wartosci mieszkania? Chodzi
    mi o to, czy w przypadku upadku firmy budujacej, juz po oddaniu mieszkania,
    wierzyciele bankruta moga zajac odebrane przeze mnie mieszkanie. Czy w
    zwiazku z powyzszym lepiej byloby jednak zaplacic calosc w dniu odbioru?

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za szybka odpowiedz,

    Dawid

  • 2. Data: 2002-07-04 13:35:09
    Temat: Re: Prawo do lokalu - pilne
    Od: "Ewa R" <e...@s...pl>

> [...]
    >
    > Dawid
    >
    > A co z gruntem tej nieruchomości . Spotkałąm się z przypadkami, że ludzie
    za mieszkania zapłacili a na gruncie była hipoteka .
    Ewa

  • 3. Data: 2002-07-04 13:54:26
    Od: "Dawid Jantarski" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ewa R" <e...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > >
    > A co z gruntem tej nieruchomości . Spotkałąm się z przypadkami, że ludzie
    > za mieszkania zapłacili a na gruncie była hipoteka .

    w mojej sytuacji KW dzialki, na ktorej stoi budynek, jest wolna od wpisow
    hiptecznych. Proponowano mi podpisanie umowy kupna w formie aktu
    notarialnego, ale wg mojej wiedzy przeniosloby mnie to do III-iej grupy
    wierzycieli i poza dodatkowymi kosztami nie daloby pewnosci, ze mieszkanie
    zostanie moje.
    Czy mam rozumiec, ze przy powyzszym dopiero podpisanie notarialnego aktu
    przeniesienia wlasnosci (co mialoby miejsce po wplacie 100% wartosci
    mieszkania) da mi pelne prawo do mieszkania?

    Pozdrawiam,

    Dawid