  • Data: 2005-01-06 13:08:21
    Temat: Re: Prawo do legitymowania
    Od: "gosc" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Funkcjonariusze Biura Ochrony Rządu, Straży Granicznej, Leśnej, Rybackiej,
    > Straży Miejskiej, Straży Ochrony Kolei, inspektorzy pracy, inspektorzy
    > Inspekcji Handlowej, inspektorzy ruchu drogowego, celnicy. Oczywiście po

    mnie bardzo interesuje ta Straz Ochrony Kolei - dlaczego mam miec obowiazek
    wylegitymowania sie wobec pracownika firmy, ktora akurat w tym przypadku
    poki co jest jeszcze panstwowa, ale to mimo wszystko taka sama firma jak
    kazda inna?

    to rownie dobrze kazda inna firma mogalby sobie wprowadzic taki obowiazek

    ostatnio bylem swiadkiem takiej to sytuacji - panowie ze SOK wylegitymowali
    jakas pania (inna sprawa, ze rzeczywiscie wygladala nazwijmy to delikatnie
    wyjatkowo podejrzanie), spisali jej dane do jakiegos marnego notatnika i
    kazali jej sie podpisac - jak na moj gust bezprawnie, juz nie wspominajac,
    ze nie wiadomo gdzie i kto te dane z owego notatnika bedzie przegladal, a
    podpisywac to mozna sie np. na protokole z jakiegos zdarzenia