  • Data: 2005-01-07 13:30:58
    Temat: Re: Prawo do legitymowania
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie nie musisz im okazywac dokumentow, chyba ze korzystasz ze znizki i masz
    > na to dokument potwierdzajacy to w Twoim interesie aby taki dokument im
    > przedstawic inaczej mozesz sobie kupic caly bilet i jezdzic bez pokazywnaia
    > dokumentow ;P
    >
    > jesli jezdzisz na gape, tez nie masz obowiazku, ale wtedy po wezwaniu
    > policji bedziesz musial pokazac te dokumenty
    > (i zaplacic kare bo po wejsciu do pojazdu akceptuejsz jego regulamin)

    a to szanowny panie niby jakim prawem? jakim prawem konduktor moze mnie w
    autobusie zatrzymac? co mówi art. 41 Konstytucji? proszę podać podstawę prawną,
    gdzie ustawa?
    a poza tym, jakim to niby prawem policjant przekazuje mu moje dane? to tak
    jakbym ja zatrzymał kogoś i od policjanta żądał danych tegoż... przypominam, że
    wymuszenie przejazdu nie jest nawet wykroczeniem /zgodnie z K.w. jest ale za
    trzecim razem, jeśli nie uiszcze nałożonej kary/.

    no to zamianiam sie we wzrok - podstawy prosze, a nie wprowadzać w błąd
    pytającego. /pomijam tu oczywiście tzw. prawne odczucia społeczne - że skoro
    jet w regulaminie to tak ma być, ten reg. można sobie w ... /

    pozdr.