  • Data: 2010-08-04 10:53:03
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    pmlb pisze:

    > A co wy tacy tepi jestescie he?

    Nie, to ty jesteś tępy.

    > Czy dl;a was wszystko musi byc opisane w przepisach?

    Przepisy muszą być jednoznaczne i precyzyjne.

    > Czy naprawde nie widac roznycy w zalozeniu zyrandola a kilkugodzinnej
    > pracy na budowie?

    Jak widać, to ją sformalizuj.

    > Dlaczego wymagacie by kazda czynnosc byla opisana skatalogowana i miala
    > paragraf?

    Bo to jest prawo, a nie jaśniepańska wola.

    > Nie potraficie bez paragrafu zyc i ocenic co jest halasem a co
    > zalozeniem zyrandola, czym rozni sie niedziela od dnia powszedniego, a
    > czym godzina 17-nasta od 3 w nocy?

    Niejednoznaczne przepisy to poważne zagrożenie tak dla prawa jak i
    wolności. I genialna pożywka dla korupcji.

    [ciach]

    > Ja go szanuje.

    Nie, nie szanujesz, tępaku.

    > No wlasnie.

    I publicznie kaleczysz język.

    [ciach]

    > Znaczy, ze wlasciielowi firmy budowalnej nie zalezy na zysku i w
    > niedziele pracuja za darmo?

    Kombinuj dalej.

    > No widzisz, a teraz znajdz dlaczego w niedziele wiekszosc ludzi nie
    > pracuje.

    Zbieg okoliczności.

    > W Porownaniu z czwartkiem

    Zależy gdzie.

    > A nie mozna uszanowac obecnych - trudne?

    Obecni wiedzieli, że wprowadzają się na teren, gdzie prace budowlane
    jeszcze będą trwać.

    > Jakie? Geniuszu:)))

    Trzeba było uważać na lekcjach, tępaku.

    [ciach]

    > Widzisz, jak bys pomyslal, to bys wpadl, ze zakaz pracy w niedziele lub
    > praca wylacznie cicha, byla by dorbra dla samych budowlancow
    > (pracownikow) bo ci zostali by w domach z rodzinami a tak musza robic w

    Tylko by nie dostali za to pieniędzy. Ponownie rozumujesz, jak dziecko.
    Dziurę budżetową łatałbyś drukowaniem gotówki?

    [ciach]

    > ?

    Bełkoczesz. Piszesz tak, jak pijany mówi. Bełkotliwie. Pisz starannie i
    poprawnie.

    [ciach]

    > Dla mnie dzien wolny od pracy to swieto i koniec. Od prac w domu mam
    > specjalistow, ktorzy to zrobia w ciagu dnia powszedniego nie w
    > niedziele) w godzinach pracy.

    Wiesz, burżuju, nie każdego stać na to, żeby wynajmować specjalistów do
    każdej dupereli.