  • Data: 2010-08-04 10:54:17
    Temat: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 04-08-2010 12:36, pmlb pisze:

    > "Icek" <i...@d...pl> wrote in message

    > Musisz miec na to paragraf?
    > Nie wystarczy stwierdzenie uciazliwosci pracy po 17-stej i wniedziele?

    A czym, jeżeli nie "paragrafem" chcesz tą uciążliwość (definicję
    poproszę) pracy (definicje poproszę) stwierdzić i za jej powodowanie
    karać (zakaz bez kary jest martwy).

    Ogłoszeniem na słupie?

    > Czy nap[rawde w Poslce trzeba wszysktko skatalogowac i dac paragraf?

    Widzisz, nie znasz prawodawstwa żadnego innego kraju, skoro tak mówisz.

    > Czy w Polsce nie da sie juz poruszac bez paragrafow, przepisow umow?

    Przecież to Ty chcesz paragrafów, to Ty nie potrafisz się obejść bez
    zakazów i regulacji.
    Cały czas narzekasz, że żaden przepis nie zabranie tego czy tamtego.

    Wiesz, są granice hipokryzji - Ty właśnie się do nich zbliżasz.

    > Boze co z tym krajem sie stalo...
    > Ktos chyba zapomnial w nim o najwazniejszym... o obywatelu.

    Jeżeli się czegoś zabrania, to trzeba określić dokładnie czego, taka
    jest zasada stanowienia dobrego prawa.
    Inaczej przepis będzie źródłem pieniactwa i robienia sobie nawzajem
    przez ludzi na złość, albo będzie po prostu martwy.

    My tu biadolimy nad ilością bubli prawych i nadregulacją, a Ty
    wrzeszczysz, że potrzebny jest jeszcze jeden idiotyczny przepis.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813