  • Date: Wed, 04 Aug 2010 11:08:55 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!

    pmlb pisze:

    > No to w czym problem by po godzinie 17 w dzien powszedni i w niedziele
    > nie uzywac glosnych narzedzi?
    > Takie trudne?

    Tak. Wracasz z pracy, chcesz sobie np. zamocować żyrandol i nie możesz,
    bo zaraz jakaś menda poleci z donosem, że jest po 17-tej, a ty wiertarką
    wiercisz.

    > Szanuje.

    Nie, nie szanujesz. Jakbyś szanował, to byś zadbał o to, by go nie
    kaleczyć tak koszmarnie.

    > A bledy to moja sprawa ja nie zmuszam nikogo do czytania moich
    > postow, zawzsze mozna mnie dac do "ignore" - ja sie nie obraze.

    Nie, nie twoja sprawa - piszesz publicznie.

    [ciach]

    > Firma budowlana, wszak to wlascicielowi zalezy na zysku - nie?

    Twój sposób rozumienia ekonomii jest poniżej poziomu przedszkolaka.

    [ciach]

    > Wiec sprawdz czym sie rozni dzien powszedni od niedzieli.

    Sprawdziłem. Nazwą.
    [ciach]

    > Dla zysku, jego zysku...

    I zysku przyszłych lokatorów, egoisto.

    > A co przeszkadza budowlancowi cicho pracowac w niedziele?

    Prawa fizyki.

    [ciach]

    > mowimy o wiekszosc, wybory byly przsykladem

    No to szanuj większość - budowlańców i przyszłych lokatorów jest więcej,
    niż tego jednego marudy.

    > jedno z drgim sie nie kluci

    Przestań bełkotać.
    [ciach]

    > ;) Jesli nawet, to najpier pytam sasiadow czy im bedzie przeszkadzac,
    > jak nie to czasem halasuje, jak im przeszkadza to nie.

    Kłamiesz. Nie uwierzę, że chodzisz po całej okolicy i pytasz o
    pozwolenie każdego, do kogo może dotrzeć hałas.