    Date: Mon, 02 Aug 2010 13:39:35 +0200
    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawo budowlane - godziny prac?!

    W dniu 02-08-2010 13:06, KrasiaK pisze:

    > No to co to określa?!

    Nic. Wbrew temu co się niektórym wydaje, prawo nie reguluje każdego
    aspektu życia.
    Serio, na niektóre rzeczy NIE MA ŻADNEGO PRZEPISU.

    > Ładnie nam sie Pan przedstawił przed milionami słuchaczy...

    A tam, może kilkadziesiąt osób to przeczyta, no góra kilkaset (jak
    dodamy googla "na przestrzeni wieków").
    Przesadzasz z tymi milionami.

    > to naprawde straszne i strasznie duzo wnosi do dyskusji...

    > Ale czy istota pytania jest czy ktos cos robi dla rozryki czy nie?

    Jest. Naprawdę nie widzisz różnicy?

    Hałasów budowy nie da się uniknąć, czasem nie da się tez przełożyć
    jakiejś hałaśliwej pracy, bo oznaczałoby to wstrzymanie budowy albo
    sprzęt jest wynajęty i jego przestój przez całą niedziele drogo
    kosztuje. Albo po prostu, jak to w budownictwie, terminy się walą.
    Masz ten komfort, ze hałas jest chwilowy.

    Też mam niedaleko budowę, pod oknem wyrosła m kupa piachu z odkładu -
    prawie do 2 piętra. Kurzy się, ciężarówki jeżdżą, koszmarek.
    Ale jak budowali mój blok to takie same rozkosze mieli moi sąsiedzi z
    lewej.

    Jak pracują między 6 a 22 to jeszcze pół biedy.
    Znajomej pod oknem kują asfalt w środku nocy - bo to przelotówka na
    most, w nocy mniejszy ruch, więc mogą jeden pas zamknąć i nie zablokuj
    się pół miasta.
    Jeszcze dwie noce musi przecierpieć. Takie życie.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813