eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo a wycinanie reklam › Re: Prawo a wycinanie reklam
  • Data: 2007-08-29 10:30:17
    Temat: Re: Prawo a wycinanie reklam
    Od: "Jasko Bartnik" <a...@s...nadole> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia 28-08-2007 o 22:43:16 "Piotr Dembiński" <p...@g...pl> napisał(a):

    > Jeśli chodzi o przepisy, to IMO jest to ustawa prawo autorskie
    > (utwór jako całość) i regulamin serwisu WWW wchodzący w skład umowy
    > o korzystanie z serwisu. Może być to również umowa licencyjna
    > na użytkowanie oprogramowania, którym jest strona WWW.

    Na podobnej zasadzie moglbys nie miec mozliwosci odsluchania plyty CD
    (znaczy sie utworow na nich zawartych). Kazda proba odtworzenia wiazalaby
    sie ze stratami w brzmieniu. Czesc ze wzgledu na slaba jakosc sprzetu, zly
    ksztalt pomieszczenia. Ze wzmacniaczy powinny znikac przyciski podbicia
    basu i korektory graficzne. Kazda taka zmiana oryginalnego nagrania bylaby
    zmiana utworu pierwotnego - zlamaniem praw autorskich.

    Nalezy - chyba - uznac, ze wyciecie reklam ze strony jest tym samym dla
    WWW czym np. podbicie basow dla CD.

    --
    Pozdrawiam, Jasko Bartnik.
    Adres email: http://www.cerbermail.com/?XGffJlCqWO
    Nem minden szarka farka tarka, csak a tarka fajta szarka farka tarka.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1