eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo a wycinanie reklamRe: Prawo a wycinanie reklam
  • Data: 2007-08-29 17:55:18
    Temat: Re: Prawo a wycinanie reklam
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W odpowiedzi na pismo z środa, 29 sierpnia 2007 14:24
    (autor Piotr Dembiński
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <8...@h...domek>):

    >> Znaczy się jak TVN wprowadzi informację, że ich 30minutowe reklamy
    >> są Narowodym Obowiązkiem to nie wolno mi wyjść do sracza w czasie
    >> tychże? Bo złamię Prawo Autorskie?
    > Ty może nie, ale telewizja kablowa, która retransmitowałaby program
    > TVN z pominięciem reklam musiałaby mieć odpowiednią umowę.


    Ale adblock działa w moim telewizorze a nie w sieci kablowej.

    BTW: Jak już tak jesteśmy koło reklam w TV: Często się zastanawiam czemu
    reklamodawcy sami sobie strzelają w stopę... Ja osobiście nie oglądam
    żadnych reklam, a czasami z lenistwa bym oglądnął (nie chce mi się latać po
    lotnika)... Ale reklamodawcy podbijają maksymalnie dźwięk reklamy i w
    efekcie w domu jest taki łomot, że chcę czy nie chcę po lotnika muszę
    wstać... A jak już wstanę to nie ograniczam się do ściszania a po prostu
    wyłączam.

    --
    Wrak Tristana
    Jeśli chcesz się dowiedzieć jak nieskutecznie a złośliwie spamować,
    napisz tu: o...@z...katowice.pl i...@b...pl s...@o...pl
    a...@e...com.pl w...@l...pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1