  • Data: 2003-05-22 15:39:53
    Temat: Re: Prawo Pracy
    Od: "Bartek eN" <n...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > 1. Za wadliwe wykonanie z winy pracownika produktów lub usług
    wynagrodzenie
    > nie przysługuje. Jeżeli wskutek wadliwie wykonanej pracy z winy pracownika
    > nastąpiło obnizenie jakości produktu lub usługi, wynagrodzenie ulega
    > odpowiedniemu zmniejszeniu.
    > 2. Jeżeli wadliwość produktu lub usługi została usunięta przez pracownika,
    > przysługuje mu wynagrodzenie odpowiednie do jakości produktu lub usługi, z
    > tym że za czas pracy przy usłuwaniu wady wynagrodzenie nie przysługuje.

    Ja prawnikiem nie jestem, ale 2 lata temu miale przedmiot prawo pracy
    (studiuje zarzadzanie na Uniwersytecie Łódzkim) i z tego co pamietam z
    materiału (głównie kodeks pracy) jest to jak najbardziej zgodne z prawem.

    Znalazlem odpowiedni paragraf :

    http://www.prawo.beck.pl/paragraf/pi.akt.25080.html

    Mowa o tym w artykule 82.

    Pzdr