eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawo › Re: Prawo
  • Data: 2005-12-20 18:30:07
    Temat: Re: Prawo
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    qwerty wrote:
    > Witam. Dla kolegi wczoraj padła płyta główna. Dzisiaj chciał odnieść do
    > serwisu (kupił ją 1,5 roku temu). Jednak sprzedawca zaczął kręcić, że
    > chyba na tą płytę główną jest 1 rok gwarancji. Z tego co pamiętam, to na
    > urządzenia elektryczne jest 2 letnia gwarancja. To jak to w końcu jest ?
    > Kazał zawieść do serwisu sklepu, żeby oni sprawdzili, czy naprawdę jest
    > popsuta. Jutro będzie wiózł, więc chcę mu coś poradzić. Producent pł gł
    > uznaje tylko przesyłki z RMA.


    Jeżeli kolega kupił płytę prywatnie (a nie "na firmę"), to nie musi w
    ogóle korzystać z gwarancji.

    Wystarczy, że powoła się na ustawową ochronę przy sprzedaży
    konsumenckiej (z ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej), a tam termin reklamacji jest dłuższy - 2 lata.

    --
    MArta
    m...@N...pl
    Odpowiadając usuń NOSPAM z adresu
    http://doradcy-prawni.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1