  • Data: 2007-08-14 19:45:10
    Temat: Re: Prawnik nie zapłacił za autostrad
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Aug 2007 21:31:25 +0200, PaPi napisał(a):

    > IMVHO wygra. W polskim prawie jasno okreslono jakie parametry techniczne
    > musi miec autostrada (a wsrod nich sa np. 2 jezdnie).

    Jak dla mnie to jedna wielka granda - jak producent "uroku teściowej" doda
    za dużo siarki albo za mało spirytusu, to urząd skarbowy i inspekcja
    handlowa zaraz mu naliczą ile niesłusznie zarobił... Tymczasem jakaś firma
    bierze gigantyczne pieniądze za przejazd drogą o kategoriach niższych niż
    droga wojewódzka i "wszystko jest OK".

    Oby Mostostal mocno oberwał :)

    Pozdrawiam,
    --