  • Data: 2007-08-14 22:28:43
    Temat: Re: Prawnik nie zapłacił za autostrad
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wrak Tristana" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:f9t9ia$ku0$5@news.onet.pl...

    > Panikujecie... Na autobanie są przebudowania, ale i tak lepsza niż ta
    > stara.
    > Kiedyś się w nią wpakowałem i utknąłem na dobre za tirami... Nigdy
    > więcej... Już wolę zapłacić i spokojnie jechać... Nawet jeśli nie w
    > luksusie należnym autobanie, to i tak lepiej niż starą drogą.

    Ale Twoje zadowolenie z przejazdu drogą zwaną autostradą wzrosło by pewnie
    niewspółmiernie, gdyby opłatę naliczono proporcjonalnie do faktycznej
    długości drogi spełniającej ten standard. Może wówczas okazało by się, ze
    nie trzeba koniecznie jej przebudowywać w 10 miejscach, a wystarczy
    bardziej dynamicznie w trzech i potem przenosić się na nowe odcinki - tak
    przykładowo.