  • Data: 2004-06-17 19:37:03
    Temat: Re: Prawnicza nowomowa?
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    <s...@p...onet.pl> napisal(a):
    > Witam
    >
    > Dostalem odpowiedz na pozew przeciw firmie, gdzie m.in. czytamy
    > umieszczone w osobnym akapicie jedno zdanie:
    > "Pozwana zaprzecza wszystkim twierdzeniom powoda poza tymi,
    > ktorych wyraznie w trakcie procesu nie przyzna"
    >
    > Moze jestem zmeczony, ale niezbyt rozumiem o co autorowi chodzi w
    > powyzszym zdaniu;-)

    Chyba rzeczywiście jesteś ;)

    Pozwana zaprzecza wszystkim Twoim twierdzeniom. Jeśli w trakcie procesu
    powie, że z którymś się zgadza, to znaczy, że się z nim zgadza.

    Jednym słowem domyślnie wszystkiemu zaprzecza, a podczas procesu
    zastanowi się, dla których twierdzeń zrobić wyjątek.
    --
    Samotnik
    www.zagle.org.pl - rejsy morskie