  • Data: 2007-12-05 11:12:39
    Temat: Re: Prawa patentowe
    Od: Marek Ludwiński <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Sprawa była wiele razy na grupie - nie ma naprawde dobrego sposobu na
    > zabezpieczenie pomysłu. POza tym pomysły nie podlegają ochronie. Na
    > dodatek utrudnieniem jest to, że enigmatycznie nazywasz to projektem w
    > dziedzinie informatyki - co to ma znaczyć? Czy Twój projekt to hardware,
    > czy software? Jak hardware, to być moze można to chronic w UP. Jak
    > software, to na jakim etapie: pomysł, algorytm, czy gotowy program, ten
    > ostatni dawałby siechronić jak utór literacki.

    Już precyzuję zadane pytanie ;) Projekt z dziedziny software, dokładniej
    pomysł na portal internetowy ... Z braku fundzuszy sam tego nie wykonam
    dlatego chciałem sprzedać pomysł firmom, które posiadają odpowiednie
    środki na realizcję projektu. Jendak jak wnioskuję z Pana odpowiedzi nie
    ma sposobu na zabezpieczenie się przed zduplikowaniem przez inych mojego
    pomysłu ...

    Pozdrawiam,
    Marek Ludwiński