eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta a B2B › Re: Prawa konsumenta a B2B
  • Data: 2008-03-16 19:40:25
    Temat: Re: Prawa konsumenta a B2B
    Od: MHCMega <m...@p...wp.blebleble.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    mvoicem pisze:

    > Sprzedawca jeżeli jest kumaty, nigdy tego nie zrobi bo awanturnik pójdzie do
    > gazet i następnego dnia te będą trąbić "sprzedał zepsuty sprzęt i wzywa
    > policję zamiast wymienić" i w ten deseń.
    >
    > I choćby miał 150% racji, to i tak przylgnie do niego łata tego co
    > prokuraturę na klientów nasyła.
    >
    To zależy co sprzedaje. Jeśli to coś bardzo kosztownego i schodzi np.
    kilka sztuk na rok to może tak zrobić.

    Pzdr.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1