eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta a B2B › Re: Prawa konsumenta a B2B
  • Data: 2008-03-16 20:13:37
    Temat: Re: Prawa konsumenta a B2B
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    MHCMega wrote:

    > mvoicem pisze:
    >
    >> Sprzedawca jeżeli jest kumaty, nigdy tego nie zrobi bo awanturnik pójdzie
    >> do gazet i następnego dnia te będą trąbić "sprzedał zepsuty sprzęt i
    >> wzywa policję zamiast wymienić" i w ten deseń.
    >>
    >> I choćby miał 150% racji, to i tak przylgnie do niego łata tego co
    >> prokuraturę na klientów nasyła.
    >>
    > To zależy co sprzedaje. Jeśli to coś bardzo kosztownego i schodzi np.
    > kilka sztuk na rok to może tak zrobić.

    Wtedy jego klientami są głównie firmy problem nie istnieje.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1