eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta a B2B › Re: Prawa konsumenta a B2B
  • Data: 2008-03-14 23:11:33
    Temat: Re: Prawa konsumenta a B2B
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czekam aż (pod wpływem emocji) jakiś kumaty sprzedawca, obczaiwszy
    > klienta-awanturnika, że jednak nie jest konsumentem, weźmie go
    > (prawnie) za frak, na przykład biorąc oświadczenie "straciłem
    > xxxx złotych z powodu niemożności wykonania zlecenia" :P

    Sprzedawca jeżeli jest kumaty, nigdy tego nie zrobi bo awanturnik pójdzie do
    gazet i następnego dnia te będą trąbić "sprzedał zepsuty sprzęt i wzywa
    policję zamiast wymienić" i w ten deseń.

    I choćby miał 150% racji, to i tak przylgnie do niego łata tego co
    prokuraturę na klientów nasyła.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1