eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrawa konsumenta a B2BRe: Prawa konsumenta a B2B
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Prawa konsumenta a B2B
    Date: Sat, 15 Mar 2008 00:11:33 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 15
    Message-ID: <frf0go$57l$1@inews.gazeta.pl>
    References: <prngilchlwgz.nywqjz4heqtg$.dlg@40tude.net>
    <Pine.WNT.4.64.0803141915320.2476@athlon64>
    NNTP-Posting-Host: eqa204.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8Bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1205536088 5365 83.20.68.204 (14 Mar 2008 23:08:08 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Fri, 14 Mar 2008 23:08:08 +0000 (UTC)
    X-User: mvoicem
    User-Agent: KNode/0.10.5
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:522150
    [ ukryj nagłówki ]

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Czekam aż (pod wpływem emocji) jakiś kumaty sprzedawca, obczaiwszy
    > klienta-awanturnika, że jednak nie jest konsumentem, weźmie go
    > (prawnie) za frak, na przykład biorąc oświadczenie "straciłem
    > xxxx złotych z powodu niemożności wykonania zlecenia" :P

    Sprzedawca jeżeli jest kumaty, nigdy tego nie zrobi bo awanturnik pójdzie do
    gazet i następnego dnia te będą trąbić "sprzedał zepsuty sprzęt i wzywa
    policję zamiast wymienić" i w ten deseń.

    I choćby miał 150% racji, to i tak przylgnie do niego łata tego co
    prokuraturę na klientów nasyła.

    p. m.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1