  • Data: 2003-07-09 17:24:24
    Temat: Re: Prawa autorskie programu w pracy
    Od: Grzegorz Mejlun <g...@p...ze.spamem.plusnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 9 Jul 2003 19:16:02 +0200, 2002 wrote:

    > Chodzi o to że 4 lata temu napisałem w pracy program który używany jest
    > do dnia dzisiejszego z powodzeniem. Przypuszczając że pisałem ten
    > program w pracy - co nie należało do moich obowiązków- czy szef może na
    > drodze sądowej wymusić ode mnie uzyskanie praw do tego programu.

    Prawa autorskie sa niezbywalne. Wiec jesli ty go zrobiles, to zostal
    zrobiony przez ciebie - ty jestes autorem - tego sie nie da zmienic
    Ale robiles go w pracy, na sprzecie firmowym, w godzinach pracy - wiec poza
    tym, ze jestes jego autorem to nie masz zadnych praw finansowych z nim
    zwiazanych.
    Grzegorz

    PS. nie jestem prawnikiem ;)