  • Data: 2003-07-09 17:16:02
    Temat: Prawa autorskie programu w pracy
    Od: "2002" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich i proszę o pomoc.
    Dwa lata temu ktoś mi już podał rozwiązanie mojego problemu ale no
    cóż... to było dwa lata temu.
    Chodzi o to że 4 lata temu napisałem w pracy program który używany jest
    do dnia dzisiejszego z powodzeniem. Przypuszczając że pisałem ten
    program w pracy - co nie należało do moich obowiązków- czy szef może na
    drodze sądowej wymusić ode mnie uzyskanie praw do tego programu.
    Nadmieniam że nie dostałem z racji napisania programu żadnej
    gratyfikacji.
    Dzięki za pomoc. No niby chyba nie może ale chciałbym poznać przepisy i
    orzeczenia sądów w tej sprawie.

    --
    m...@l...pl