  • Data: 2008-02-01 08:07:41
    Temat: Re: Prawa autorskie, minimalne stawki, wyrok, apelacja.
    Od: Olgierd <n...@r...org> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 01 Feb 2008 07:41:18 +0000, Przemek Lipski napisał(a):

    > Dobre!! To wyjasnienie SN to kpina. Zgodnie z tym złodziej określa
    > wysokość straty poniesionej prze twórcę. Szkoda, że w przypadku
    > oprogramowania nie jest podobnie i to nie ja określam ile byłbym skłonny
    > zapłacić...

    Rzecz w tym, że nie ma w tym nic dziwnego. To jest normalny sposób
    liczenia szkody.
    Dlaczego sąd miałby brać jako podstawę jakieś minimalne stawki jakiegoś
    stowarzyszenia, a jeśli tak - to dlaczego akurat ZPAF? Jakby jeszcze była
    ustawa o minimalnych cenach skupu zdjęć, to rozumiem - ale tak...

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    czytaj Lege Artis, najlepsze czasopismo w internecie