  • Data: 2009-02-16 09:54:38
    Temat: Re: Prawa autorskie TVN do "Durczokowsczyzny"
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Adam Filip wrote:

    > Mnie wręcz dziwi że nie było żadnego (mniejszego) portalu który by
    > potraktował "ciąganie się po sądach" z TVN w *tej* sprawie jako tanią
    > reklamę na lata, bo szanse TVN na *szybką* ostateczną wygraną nie były
    > (moim zdaniem) zbyt wielkie i nie wiadomo czy TVN by zależało na
    > "przypominaniu Durczokowczyzny" co parę miesięcy :-)

    Ja, zarówno jako "mniejszy" czy też jako "większy" portal bym w to nie
    wchodził. Ryzyko duże, a koszty zastępstwa procesowego dla drugiej
    strony jeszcze większe. Jak już brać udział w skandalach, to albo takich
    gdzie drugiej stronie nie wypada się skarżyć, albo w tak absurdalnych,
    że udowodnienie tego jest praktycznie niemożliwe.
    Poza tym skonczyły się już czasy, gdy jeden udany proces promował na
    całe życie. Za dużo procesów ;-)

    M.