  • Data: 2005-10-24 16:18:53
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Adres mi nie potrzebny. Imię i nazwisko dlatego, że łatwiej
    > zidentyfikować człowieka po imieniu i nazwisku, niż po adresie.

    Ale po co chcesz identyfikować kogoś po nazwisku skoro możesz po numerze
    identyfikacyjnym? Mógłbyś wskazać różnicę?

    > Czym więc wg Ciebie grozi podanie imienia i nazwiska? Bo jeśli chodzi o
    > znalezienie kogoś - to jest tak samo łatwo w przypadku policjanta jak i
    > w przypadku kontrolera :)

    Owszem, niemniej znacznie prościej znaleźć Jana Kowalskiego, niż jakiegoś 087
    dajmy na to. A policjant może w obronie własnej użyć broni, nie mówiąc już o
    sankcjach karnych za czynną napaść na takowego. Kontrolerzy niestety takiej
    możliwości nie mają.

    pdr
    Olo