  • Data: 2005-10-20 09:08:08
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: Jasko Bartnik <b...@j...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 20 Oct 2005 00:18:56 +0200, buraxta napisał(a):

    > Bez przesady, pokazanie biletu to sekunda.

    A ja mam takie pytanko : w moim 'wspanialym' ZTMie jest napisane w
    regulaminie, ze do kontroli uprawniony jest (w skrocie) kanar z
    umieszczonym w widocznym miejscu dokumentem upraniajacym do przeprowadzenia
    kontroli. Jest tez pokazany wzor tegoz dokumentu. Ktoryms razem wysiadajac
    z metra zlapal mnie taki ze schowana 'tabliczka'. Nie przejalem sie nim i
    zaczalem isc do bramek wyjsciowych (przeciez nie bedzie mnie pierwszy z
    brzegu facet pytac o bilet). Gosc zlapal mnie za reke i zapytal o bilet
    jeszcze raz. Poniewaz mu go nie okazalem zaczal wypisywac mandat. Po tym
    jak odmowilem podania danych osobowych chcial mnie zaciagnac na komisariat.
    Jak tylko przeszlismy przez bramki metra powiedzialem mu dlaczego go
    olalem.

    Teraz to pytanko : jaka jest definicja 'widocznego miejsca'? W regulaminie
    jej nie ma.