  • Data: 2005-10-20 12:18:57
    Temat: Re: Prawa Kontrolera MPK
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości

    > no to inna sprawa :-) ale na pewno takie uprawnienie po wyjsciu (przy
    > zalozeniu ze byl w srodku i swiadkowie potwierdzili, <ktorymi niemoze byc
    > tylko kotnroler i jego kledzy bo do absurdu dojdziemy> )
    > bylo by badziej realne niz uprawnienie do przetrzymania.

    Wiem ze do absurdu dojdziemy, z drugiej strony taki kontroler moze podejsc
    do Ciebie na przystanku i wtedy zarzadac okazania waznego biletu,
    przedstawic swiadkow i powiedziec ze jechales tym i tym autobusem :)

    He he, prawda jest taka ze kontrolerzy jada na niewiedzy korzystajacych z
    KM.
    Ja po wyjsciu z autobusu to bym sie wypial na takiego i popukal sie w czolo
    ze chce mi bilety na przystanku sprawdzac - z drugiej strony swiadkow
    potwierdzajacych fakt ze niczym nie jechalem rowniez moge znalezc :)

    Jacek