  • Data: 2006-05-19 10:42:58
    Temat: Re: Prad przeciw zlodziejom...
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Przemek R." wrote:

    > Po pierwsze nie gdybamy, po drugie, gdyby rzeczywiscie w trakcie tej
    > obrony bylby tak bity to mysle ze slady byly by na tyle widoczne i
    > wyrazne ze prokuratura nie zarzucala by mu zabojstwa ani przekroczenia
    > granic brony,

    Ale ja pytam o to, ze moze dlatego nie zostal pobity do nieprzytomnosci
    bo mial noz. Ktos chcial go zaczepic on wyciagnal noz i napastnik sie
    cofnal. Byc moze potem podjal jednak probe ataku i nadzial sie na noz.

    > po trzecie uzycie noza daje prawie zawsze ten sam efekt -
    > smierc, wiec jezlei ktos taki srodek sobie przygotowuje na ewentulana
    > obrone to moim zdaniem jest to przekroczenie granic, do tego sluza inne
    > rzeczy, paralizator np, gaz, itd, a przestepstwa nalezy zglaszac
    > SKUTECZNIE i dokumentowac a nie czekac na pogorszenie sytuacji.

    No ale jak zglaszac skutecznie? JEsli zglosze raz, czy dwa i zostanie to
    przyjete to jest skutecznie? Ktos pisal o dyktrafonach itp. Co to mam
    robic za wywiad czy detektywa? Jesli ktos mi grozi to zglaszam. Jesli
    Policji to nie interesuje to zaczynam nosic przysobie noz. Bo noz mam, a
    nie bede specjalnie sie zbroil i wydawal kasy na paralizator.

    > wiem ze noszenie noza na wzelki wypadek przekracza
    > wpspomniane wyzej normy akceptowane przez spoleczenstwo dlatego moim
    > zdaniem na dziendobry mozna mowic tu o przekroczeniu granic.

    A jesli ktos ma pozwolenie na bron i nosi pistolet? Czy napadniety
    broniac sie nim takze przekroczy granice obrony koniecznej? Rozumiem, ze
    tak. Bo jak atakowanyjest bejzbolem to powinien miec przy sobie
    bejzbola. A jak atakowany jest nozem, to noz.

    Dziwne to troche. Moze dlatego nie pojmuje.

    --