    From: joe <c...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Pracodawca a wglad w dokumentacje medyczna
    Date: Fri, 26 Aug 2005 12:29:29 GMT

    Artur Ch. wrote:

    > Wiesz, wiele stanowisk pracy jest obarczonych ściśle określonymi
    > predyspozycjami którymi musi legitymować sie pracownik na to stanowisko
    > angażowany. Wyobrażasz sobie że osoba chorująca np. na łuszczycę - pracować
    > będzie na stanowisku np. masarza?

    A czy aby ta osoba ma faktycznie luszczyce i stara sie o posade masarza?
    Strzelasz niedorzecznymi przykladami.

    > Hmmm.. czyli wpadła ekipa wyspiarzy, związała Cię, podpalała palnikiem
    > acetylenowo-tlenowym i zmusiła Cię do podpisania i wypełnienia ankiety ...
    > *Masz wybór* - możesz nie wypełnić ankiety.

    Takie pytanie sa niezgodne z prawami UK. Wieloma zreszta. Sprawe nalezy
    naglosnic. Z pewnoscia zwiazki zawodowe chetnie zobacza taka ankiete.

    > Po prostu - chcąc otrzymać angaż - musisz wypełnić ankietę - co w tym
    > dziwnego?

    A to ze narusza to prawo UK. Widac zyjesz w panstwie prawa skoro jest
    to drobnostka dla Ciebie. Ciekawe ze wobec mnie ten sam pracodawca nie
    odwazylby sie pokazac tej samej ankiety...