eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazyRe: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
  • Data: 2014-10-21 17:00:03
    Temat: Re: Pozew do sadu o alimenty dla chlopaka ktory zostawil mnie dowiadujac sie o ciazy
    Od: sara <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale do czego ma przekonywac? Wskazuje faceta i mowi, ze to jest ojciec.
    >
    > I to facet musi udowodnic, ze ojcem nie jest. I nie ma gwarancji, ze nawet
    >
    > gdy udowodni, to sad nie uzna, ze interes dziecka jest wazniejszy i alimenty
    >
    > placic trzeba...
    >

    > Pozdrawiam

    Jak on niby udowodni ze nie jest ojcem skoro od dwoch lat bylam tylko z nim a nie
    jestem slonica by chodzic w ciaze dwa lata by mogloby to byc dziecko kogo innego... I
    nigdy bym nie zglaszala sprawy do sadu gdybym sama nie byla pewna czyje nosze w sobie
    dziecko, no ale dziewczyna lekkich obyczajow nie jestem I wiem kto jest ojcem I
    mialam bym gdzies jego pomoc gdyby bylo mnie stac na wychowanie dziecka, ale to ona
    sam sciagna mnie do polski twierdzac ze mnie kocha I ze bedziemy razem a tutaj nie
    mam sowjego domu mieszkam u rodzicow a pracy teraz raczej nikt mi nie da wiedzac ze
    jestem w ciazy...